2010. augusztus 20., péntek

Hello Kaets!










7 megjegyzés:

  1. a halon a legjobb, ráadásul a spárga miatt raszta tincsekre asszociálok :D

    VálaszTörlés
  2. Fenísz kezei hosszúak, szemei pedig sokan vannak! :)

    VálaszTörlés
  3. Én bírom a tortán, a falon, a halon, a vitorlán, félig elbújva...imádom!

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék készíte(t)ni (mármint Lora) egy ilyen mintás medált, amit madzagon hordhatok fel-alá jártomban. Az már élő közvetítés lenne, ráadásul egyszer egy kis mágia nélküli amulett, máskor egy irgalmatlan erejű mágia hordozója ha úgy látnak. Faragok is egyet (mármint B.)kis kavicsra :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a leves a kedvencem. :) Vannak nagyon bénák is, de sebaj. Nagyszerűen éreztem magam míg bütyköltem. :)

    VálaszTörlés
  6. Vicces lesz, ha valamelyik paranoid kalózba oltott mage egy tányér leves felett néz farkasszemet Fenísz fürkészeivel. Szerintem először torkán akad a lé, aztán ha nem fúlt meg tőle, később úgyse hiszi el magának, hogy történhet ilyesmi. :)

    VálaszTörlés
  7. Lesznek még itten meglepetések minden részről. :)

    VálaszTörlés