- Lora a mérnökkel elkezdi felkészíteni a léghajót az indulásra, mindenféle közös műszaki-varázstervekkel
- találkozó fon Amber házában az ikrek tudtán kívül: információk Vong úrtól fon Amberről és az ikrekről (családi viszonylatok, rövid és tömör jellemrajz) - Lora kér egy apró tárgyat, amivel megkeresheti fon Ambert (pipa). beszélgetés közben a kerti tóból 3 murénaforma agresszív hínárny jön elő: a könyvtárszobába tartanak a makettdarabhoz, ám Pjotr és Dante tűzerejével illetve vegyes varázslatokkal megöljük őket.
- tanácskozás és közös varázslat Jared Khem segítségével: fon Amber megkeresése, aki a tengeren ül egy csónakban - a mérnök visszahozza őt egy brutális, ám nem igazán begyakorolt varázslattal, aminek következtében a csónak és jelentős mennyiségű víz is a szobába jut, komoly sérüléseket okozva mindegyik lánynak és a mérnöknek
- továbbiakban sérülések ellátása és beszélgetés fon Amber úrral: megtudjuk, h az Armada rabolta el, h miért hasonlít annyira Marco atyára, további apró adalékok az ikrekről, Fennisről és az odajutásunk miértjeiről és hogyanjairól
- másnap találkozás fon Amber házában, Előd-tárgyainak átnézése - Kathleen, Jared Khem és fon Amber kap egy-egy működő mobilt Lora és Pjotr (?) jóvoltából
- indulás Fennisbe egy lövedék formájú járműben, mely kivételesen nem a Khem-műveké, Lora láthatatlanságot rak rá. az odaúton Kathleen megkezdi az elme-mágia tanulását, melynek következtében a teljes társaság asszociációs játékokat játszik, majd vidám múltidézés illetve Kathleen és Jared sokkolása a részletekkel.
2010. június 5., szombat
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése